برخی از میوه های تولیدی ایران، گزینه ای مناسب برای صادرات محسوب می شوند. برای این نوع از محصولات، انواع لیبل میوه صادراتی تولید می گردد. لیبل هایی که برای میوه های صادراتی استفاده می شوند معمولا حاوی کد های اطلاعاتی در مورد محصول می باشند.
مرکز خرید و فروش انواع لیبل میوه صادراتی
بدون شک میوه ی با کیفیتی که قابل صادر شدن است نیازمند، بسته بندی و لیبل خاص و با کیفیت می باشند.یکی از دلایل عدم موفقیت برخی از کشاورزان و باغداران، ضعف در روند فروش محصولات و عدم آگاهی در مورد نحوه ی بسته بندی، لیبل گذاری و .. می باشد.
میوه هایی که برای صادرت انتخاب می شوند علاوه بر داشتن کیفیت بالا، باید دارای لیبل معرفی محصول باشند تا خریداران بتوانند اطلاعات کافی در مورد محصول بدیت بیاورند.لیبل های معرفی محصول دارای کد های 4 یا 5 رقمی هستند که با عددی خاص که برای مشتریان معنادار است شروع می شوند.
کد های درج شده بر روی لیبل میوه های صادراتی چه معنایی دارد؟
- کد 5 رقمی که با 9 شروع می شود به معنای تولید و برداشت سنتی محصول است
- کد 5 رقمی که با 8 شروع می سود به معنای تولید وارثتی محصولات می باشند.
- کد 4 رقمی که با 3 یا 4 شروع می شود به معنای تولید، برداشت و بسته بندی مکانیزه است.
محصولی که دارای کد پنج رقمی است که با عدد 9 شروع می شود از نظر طعم و کیفیت نسبت به سایر محصولات برتری دارد.
حال با شرحی کوتاه شما هم اطلاعاتی در مورد این اعداد بدست آورده اید و از این پس با آگاهی بیشتری اقدام به خرید برخی از میوه های لیبل دار کنید.
میوه صادراتی
میوه های درشت، با کیفیت، با طعمی قوی و دلپذیر معمولا جزء میوه هایی قرار می گیرند که در بازار ایران قیمت بالایی دارند و در برخی اوقات در بازار های خاص یافت می شوند.
این میوه ها، همان میوه های صادراتی هستند که در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. این نوع میوه ها با بسته بندی های باکیفیت، شیک و لیبل گذاری خاص آماده می شوند و به سایر کشور ها صادر می شوند.
برخی از میوه های صادراتی ایران گردوی ایرانی، بادام، طالبی، هندوانه،زرد آلو، انواع هلو، نارنگی، کیوی، خرما، گیلاس، انار، سیب، گلابی، انگور، خربزه، پرتغال، کشمش و … می باشد. انواع این میوه ها به کشور های همسایه، روسیه و برخی از کشور های اروپایی صادر می شود.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.